Honda tento rok oficiálne predstavila CTX model a podľa prvých náznakov chytá býka za rohy a robí všetko pre to, aby zabezpečili motorke je budúcnosť. Počas posledných troch rokov, Big Red vyvinula viac bodov vstupu motocyklov. Prvá vlna začala s CBR250R, nasledovaný NC700X a troch bike-ov 500cc lineup, zahŕňajúci CB500F, CB500X a CBR500R. Druhá vlna sa začína s novým CTX. Honda má tri hlavné ciele s CTX700: Comfort, technológia a skvelý zážitok z jazdy, a preto CTX meno. Pre splnenie týchto bodov, CTX potrebovali mať nízku výšku sedla (718.8 mm), nízke ťažisko, unintimidating s dodávkou elektrickej energie a voliteľne dvojspojková prevodovka. Dve hlavné verzie CTX sú k dispozícii: CTX700 vybavená kapotážou a naháč CTX700N . Každý z nich je k dispozícii aj s výbavou - DCT / ABS, pravdaže za prípatok. Aké sú prvé pocity ? S výbavou DCT / ABS 700N okamžite zaujme jeho nížší posed. Priestor medzi nohami dáva pocit, že sa motocykel ľahšie ovláda. Stupačky s polohou nôh mierne vpred poskytujú uvoľnenie v zákrutách, bez toho aby sa pocítili natiahnutie. Riadidlá sú umiestnené tak aby poloha vyhovovala väčšine jazdcov, ruky pohodlne opreté na rukoväti určujú držanie tela takmer vo vertikále pre hornú časť trupu. Široká, dobre odpružená sedačka je určená aj pre ľahkú turistiku a každodenné pohodlie. V pohybe, CTX má neutrálny typ riadenia, ktorý je zjavný najmä v pomalých rýchlostiach. Vďaka nízkemu ťažisku môžu jazdci v jednoducho skúšať nohy-up, U-obraty. Na ceste, CTX je výrazne obratnejší, než by ste očakávali pri motocykli s mestským-roadster vzhľadom. Ľahko ovládateľné riadenie, až máte pocit, že si stroj udáva smer podľa naprogramovanej štúdie. Typ podvozku, dáva príležitosť širšiemu spektru jazdcov, motor poskytuje širokú škálu výkonu. Krútiaci moment cítiť znateľne, a to hlavne pri rozjadne keď vôbec netreba prmýšľať o radení... neuveriteľne jednoduché najmä na modeli s DCT. V režime riadenia, môžete vypnúť mozog cítiť sa ako na jednoduchom skútri. Nechajte ho urobiť rozhodnutie za vás. Pre agresívnejší štart alebo jazdu sa dá jednoducho prepínať do športového módu. Ďalším bonusom k charakteru motora je jeho efektívne využitie paliva, na konci dňa, by ste napočítali spotrebu paliva na 100km s manuálnou prevodovkou cca 3,9 l, čo aj zodpovedá hodnote, ktorú uvádza výrobca. Aj keď CTX je ideálny s výbavou DCT, jeho štandardná šesťstupňová prevodovka je neuveriteľne vydarená aj v štandarde. Jazdci, ktorí sa nestarajú o novinky tohoto typu (DCT) si môžu túto položku odpočítať z ceny. Nevýhodou modelu je, že ABS nie je k dispozícii pri non-DCT modeli, čo je naozaj škoda, keď jazdci, ktorí chcú bezpečnosť ABS sú nútení priplatiť aj DCT. CTX700 je takmer totožný s naháčom CTX700N a jediný znateľný rozdiel je silnejší prúd vzduchu, ktorý je cítiť. Stručne povedané, kapotáž čelného skla-top poskytuje dobrú ochranu pred vetrom. Honda týmto modelom môže prelomiť ďaľšie bariéry. S novým CTX700 a novými technológiami otvára dvere pre budúce generácie. 2014 Honda CTX700N / CTX700ND Špecifikácia: Typ motora: 670cm3, kvapalinou chladený paralelný dvojvalec Vŕtanie a zdvih: 73,0 mm x 80,0 mm Kompresný pomer: 10.7:1 Ventilový rozvod: SOHC, štyri ventily na valec Indukcia: PGM-FI s 36mm škrtiacej klapky Zapaľovanie: Digitálny tranzistorový s elektronicky riadeným predstihom Prevodovka: Šesťstupňová (CTX700N) / Automatická šesťstupňová prevodovka DCT (CTX700ND) Prevod: Reťaz Odpruženie: Predné: 41mm vidlica, 106 mm cestovanie, zadné: Pro-Link jeden tlmič, 109 mm jazda Brzdy: Predné - Single 320mm kotúč s dvoch-piestikové, - zadné 240mm Single disk s jedno-piestikové; Voliteľné ABS k dispozícii s DCT Pneumatiky: predné: 120/70-17, 160/60-17 vzadu: Rázvor: 1529 mm Sklon (Predná brzda): 27.7 ° Stopa: 114,0 mm Výška sedadla: 718.8 mm Palivo Kapacita: 14,8 l Odhadovaná spotreba paliva na 100km: 3,68 (CTX700) / 3,86 MPG (CTX700D) Farby: CTX700N: Candy červená, čierna , CTX700ND: čierna Pohotovostná hmotnosť: (Zahŕňa štandardné vybavenie, potrebné tekutiny a plnou nádržou paliva), 216 kg (CTX700N) / 226 kg (CTX700ND) 2014 Honda CTX700 / CTX700D Špecifikácia: Typ motora: 670cm3, kvapalinou chladený paralelný dvojvalec Vŕtanie a zdvih: 73,0 mm x 80,0 mm Kompresný pomer: 10.7:1 Ventilový rozvod: SOHC, štyri ventily na valec Indukcia: PGM-FI s 36mm škrtiacej klapky Zapaľovanie: Digitálny tranzistorový s elektronicky riadeným predstihom Prevodovka: Šesťstupňová (CTX700) / Automatická šesťstupňová prevodovka DCT (CTX700D) Prevod: Reťaz Odpruženie: Predné: Predné: 41mm vidlica, 106 mm cestovanie, zadné: Pro-Link jeden tlmič, 109 mm jazda Brzdy: Predné: 320 mm Single disk s dvoma piestikové, Zadné: 240 mm Single disk jedno-piestikové; Voliteľné ABS k dispozícii s DCT Pneumatiky: predné: 120/70-17, 160/60-17 vzadu: Rázvor: 1529 mm Sklon (Predná brzda): 27.7 ° Stopa: 114,0 mm Výška sedadla: 718 mm Palivo Kapacita: 14,8 l Odhadovaná spotreba paliva na 100km: 3,68 (CTX700) / 3,86 MPG (CTX700D) Farby: CTX700: Cool Candy červená, Perleť biela, CTX700D: Cool Candy červená Pohotovostná hmotnosť: 224 kg (CTX700) / 234 kg (CTX700D) (zahŕňa štandardné vybavenie, potrebné tekutiny a plnou nádržou paliva) Ceny však Honda pre EU ešte len pripravuje. V US sú však tieto modely už prístupné od cca 7000 $
Diskusia zatiaľ nieje vytvorená
Prispievať do fóra môže len registrovaný užívateľ