Videli sme , ako sa to stalo pri autách , a potom sme to videli u motocyklov . Viac výkonu potrebuje väčší motor , ktorý potrebuje väčšie a silnejšie brzdy, ťažší podvozok a väčšiu palivovú nádrž.... a v neposlednom rade je to sama elektráreň o sebe. Ako sa vám potom riadi takéto monštrum ? Suzuki sa snažia práve o opak: prispôsobujú motory rozmerovo aj váhovo menšie a čerpajú silu z moderných technológií, ktoré sú konštruované na využitie spätnej sily elektronicky riadených systémov turbodúchadiel . Suzuki nazýva túto krásku "Recursion" , čo znamená " tečie späť , opakovať sa . " Vo vývoji sa je dnes veľmi snažia využiť tieto poznatky čo najviac, tak aby boli motocykle ľahké a jednoduché pre nováčikov. V súčasnej dobe každý hľadá vzory , ktoré nadchnú aj netradičného kupcu. Tu je pár technických faktov: Rekurzia má 100 koní pri 8000 otáčkach za minútu, ale krútiaci moment je neuveriteľných 74 libier - stop pri 4500 otáčkach za minútu . Namiesto nekonečného dwee - dwee - dwee zo 600cm3 sportbike, Recursion poskytuje pekných 3500 otáčok , bez posúvania potrebného momentu. Tento základný model prezentovaný v šedej šasi s jednostranným kyvným ramenom má atraktívny sportbajky štýl. Rekurzia bude kompaktný roadster, ktorý sľubuje dokonalý kompromis medzi výkonom, komfortom, manipuláciu a efektivitou. Suzuki odhalí všetky detaily 23. novembra na Tokyo Motor Show.
Diskusia zatiaľ nieje vytvorená
Prispievať do fóra môže len registrovaný užívateľ